2010. június 1., kedd

Ballagás és oviban készült fotók

Régen nem jelentkeztem, tudjátok az utóbbi napokban igencsak elfoglalt voltam. Ráadásul múlt éjjel még be is lázasodtam, a mai nap folyamán is kétszer kaptam lázcsillapítót, sajna. Amúgy, eléggé megfázott az egész család a hétvégén, Szabika tartja magát még a legjobban, neki csak egy picit folyik az orra, nekem bezzeg állandóan szívatják az orrocskámat és ÚÚÚTÁLOM... :-(((((

Pénteken képzeljétek, ovis ballagáson voltunk. Néhány képet felteszek róla. Kis barátunk, Bence ballagott a Mókus csoportból:

Már régóta be szeretném mutatni Nektek a kis barátnőmet, a másfél éves Kamillát. Nagyon örülünk egymásnak, gyakran "összefutunk" az oviban. Most anyukám készített néhány fotót arról, amint éppen "szóval tartom" a lányokat:


A hétvége klassz volt, meglátogattuk a nagyszülőket, gondolhatjátok, hogy extra kényeztetésben volt részem. :-)))))
Kár, hogy a hétfő éjjel ilyen rosszul alakult, a megfázás miatt.

Van egy öröm hírem is: A mai nap folyamán, hét és fél hónaposan egyedül felkapaszkodtam a kanapé támlájába fogódzkodva, és teljesen egyedül felálltam. Rendkívül büszke rám a családom, hogy ilyen ügyes vagyok. Anyukám gyorsan lejjebb is tette a kiságyam fekhelyét, a teljes biztonságom érdekében.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, gratulálok a felálláshoz!!
    Szuperek az ovis képek. Aranyos a barátnőd is, de remélem azért még lesz esélyem nálad. :-)))

    puszi
    Zsófi, Dani és Brigi

    VálaszTörlés
  2. Sajnáljuk, ogy megfáztatok, de nem is csodáljuk hiszen olyan buta idő van. A képek aranyosak, te pedig egyre szebb és amint olvassuk ügyesebb is!!!!
    Anna és Máté

    VálaszTörlés