2010. június 22., kedd

BABA


Megvan az első szavam: BABA! Gyakran úgy használom, hogy " a baba". Természetesen, ha mondom, akkor mindig arra akarom felhívni a figyelmet, hogy mennyire ügyes vagyok. Ha tehetném, egész nap csak álldogálnék, mert rendkívül szórakoztató. Így szó szerint más szemszögből lehet látni a világot.
Nagyra értékelem, hogy kezd megnyilni számomra a gasztronómia világa: finom joghurtot, krémtúrót is eszegethetek már. Nagyon díjazom! :-)))))

Igazi zene rajongó vagyok és "baba módra" még táncolni is szeretek, így egy kicsit megsértődtem, amikor szombaton kis családom nem vitt magával az "Ez az a nap" keresztény fesztiválra, a Margit szigetre. Ibi mamival itthon maradtam, akivel nagyon jól szórakoztunk, elhihetitek!!! De én is szívesen elmentem volna a többiekkel. (Bár, az ugrálóvárakat még meghagytam volna a nagyoknak. Szabi és a barátai viszont nagyra értékelték, hogy két ugrálóvár is volt.)


"Kész a szívem, Istenem, arra, hogy énekeljek és zengedezzek lelkesen! Ébredj, lant és hárfa, hadd ébresszem a hajnalt! Magasztallak, Uram, a népek közt, zsoltárt zengek rólad a nemzetek közt. Mert szereteted az égig ér, hűséged a magas fellegekig. Magasztaljanak a mennyben, Istenem, dicsőítsenek az egész földön!" Zsoltárok 108:2-6


Képzeljétek, a Pintér Béla koncerten Szabi megkapta a lehetőséget, hogy szólót énekeljen a mikrofonba és nagyon szépen, tiszta hangon énekelt egy hosszabb részt az Úr el nem múló szeretetéről! :-))))))
A koncert után részt vettek a "Sisa show"-n is, sőt kézműves program is volt a gyerekeknek, illetve arcfestés.
Felteszünk két You Tube-os linket erről a napról. Az első egy rövid részlet a Pintér Béla koncertről (Szabi is látható a színpadon), a másik egy nagyobb összefoglaló az egész napi programról, hangulatról. Egy ígéretet viszont kaptam: jövőre én is ott lehetek!     :-))))))
http://www.youtube.com/watch?v=G6uypg5t4sM
http://www.youtube.com/watch?v=Sh14oDBBUYA

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy. :-) Lassan, de biztosan a szókincsed bővül majd. :-)
    Szabinak is nagyon jó dolga volt. :-) Ez még az én Danikámnak is nagyon tetszett!! :-)

    puszi
    Zsófi, Dani, Brigi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Szabi tesód meg egy igazán szép programonvehetet részt :-)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lehetett! Ott lett volna a helyünk...Majd talán jövőre! Ügyesek vagytok! Sok puszi Mindannyiótoknak:M

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok,

    nagyon jó kis programokon vesztek részt :).Nagyon ügyesek a fiúk, csak így tovább :)!

    További szép, eső nélküli nyarat,

    rjmlp
    ui: bocsánat, mindig megnézünk/elolvasunk titeket, de idő hiányában csak ritkán írunk nektek....

    VálaszTörlés