2010. május 12., szerda

A kis felfedező

Nincs előttem lehetetlen, gyönyörűen haladok előre, egyre nagyobb teret kapok, engem pedig "csábít a messzeség" és hajt a kalandvágy. Elérek bármilyen tárgyat, hacsak el nem dugják el előlem. :-(((  Lassan tele lesz a szekrény teteje....



Az persze, hogy mi az ami érdekel, és mi az ami kellően biztonságos, már más lapra tartozik. Amikor a kiterített plédre kerülök tudom, hogy anya szeme mindent lát. De azért ennek a két fotónak az erejéig még a csatlakozó zsinórt is megkaparinthattam. Szeretem áthágni a szabályokat, pláne lemenni a takaróról... Különben is, ki neheztelne rám egy ilyen mosoly után?


1 megjegyzés:

  1. Én nem neheztelek rád, csak elolvadok!! Asszem tanulok tőled egy kis kúszást, mert nekem csak hátra fele megy. :-))

    puszi
    Zsófi , Brigi

    VálaszTörlés