2010. május 22., szombat

Egy jó hír és egy rossz

Ahogy kérdezni szokták, melyikkel is kezdjem?
Engedtessék meg, hogy először is magamról írjak pár szót, hamár egyszer az én naplóm bejegyzése ez. Sajnos, elkaptam egy elég csúnya vírust. :-(((( Tegnap kétszer is lázas voltam, illetve háromszor hánytam "sugárban"... Szóval, elbánt velem ez a betegség... Ma már láznak nyoma sem volt, de azért egyszer így is hánytam. Amúgy, a kedvem nem rossz, mert nagyon eleven vagyok továbbra is és buzgón folytatom felfedező útjaimat a lakás egyes zugainak felkutatásában. Reméljük, hogy egy-két nap alatt teljesen meggyógyulok, fő az optimizmus. Sokat iszom, az étvágyam sem rossz, úgyhogy bizakodóak vagyunk!


Jó hírünk: Szabika tegnap elment apával és a barátainkkal a Kahrisz Keresztény Általános Iskola fesztiváljára és nagyon-nagyon tetszett nekik. Sok kedves, mosolygós emberrel találkoztak. Szabi óriásit bulizott a színpadon és kedvencével készült egy közös fotó is, a koncert után. Kedves vendéglátásban is volt részük, sok finom sütit és üdítőt is kaptak, nagyon klassz volt a társaság. Minden résztvevő gyerek kapott egy ingyenes CD-t ajándékba, amely a gyermekek nyelvén, mesés keretek között hirdeti az Evangéliumot. :-)))) A bohóc-show és a báb előadás is szuper volt állítólag, úgyhogy jövőre én is ott akarok bulizni. :-)))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése