2010. május 11., kedd

Ismét köhög a tesó

Szabi sajnos, újra köhög, folyik az orra. Volt némi faljavítás, festés-mázolás itthon, ennek a számlájára írtuk a köhögést. Tesókám ugyanis nagyon hajlamos bármilyen allergiára... A festés-mázolás pedig annyira érdekelte, hogy egész idő alatt a festőbácsi körül forgott....
Délután elmentünk a doktorbácsihoz, kikértük a véleményét. Sajnos, nem mehet oviba, ez abból a szempontból probléma, mert nagyon szeretett volna csütörtökön kirándulni menni az ovisokkal, Visegrádra. Vírusos köhögéssel azonban ez nem lehetséges. :-(((((
Köszi, én jól vagyok, ebéd seperc alatt belapátoltattam magamnak a paradicsomos burgonyát csirkehússal.
Tegnap felvidítottam az óvónéniket is, teszt kiértékelés közben. (Differ teszt értékelésre mentünk anyával. Meghallgattuk, hogy mi újság iskolaérettség ügyben a középsős tesómnál. A legjobb eredményei a logika és az összefüggések felismerésében voltak Szabikának.) Erika néni nagy komolyan magyarázta a teszt eredményét és értékelését, én pedig figyeltem, hallgattam őt és nagyokat kacarásztam közben, mintha éppen viccet mesélne... Tudjátok, poénos kis csávó vagyok, úgy határoztam, kissé megtöröm a komoly hangulatot. Azt gondolom, le sem kéne írnom, hogy sikerült.... :-)))))

4 megjegyzés:

  1. Náunk is iskolaérettségi feladatok a téma. Igaz apróbb teszteken, feladatokon kívül konkrét nem volt, hogy eredményt is mondtak volna. Mindenesetre gartulálunk! Tudtuk mi ezt Rólad teszt nélkül is! ;-)puszi: M

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulást kívánunk Szabi bátyádnak, te pedig nagyon ügyes vagy ;) igazi kis huncutság :)
    pacsi, Tamáska :)

    VálaszTörlés
  3. Szabinak sok gyógypuszit küldünk,hogy hamar meggyógyuljon. Tudtam én, hogy jó csávó vagy!!!

    puszi
    Zsófi baba és családja

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást Tesónak! Nálunk miért nem volt ilyen teszt vajon? :-o

    VálaszTörlés