2011. augusztus 30., kedd

Tikkasztó hőség idején

A múlt hetet vidéken töltöttem Szabival és anyával. Meglátogattuk a nagyszülőket Sárbogárdon, majd Szilason.
Sokat játszótereztünk a nagy meleg ellenére is, rengeteget sétáltunk de főleg reggel és este felé. A napok "forróbbik részét" bent töltöttük a hűvös házban, ahol kártyáztunk, tévéztünk, gyermekverseket olvastunk.
Szabi Szilason meghívást kapott a szomszéd Tölösi család medencéjébe is, ahol kellemesen lehetett hűsölni. (Én csupán azért nem mentem, mert esztergomi tapasztalataink azt mutatták, hogy ivóvíznek nézem a medencevizet, előszeretettel kortyolom.....)









A tejdiéta túl sok eredményt nem hozott, így ismét visszatérhettem a tejtermékek fogyasztására. Most a tojást kell kerülnünk....
Kedvenc dalom a hinta-palinta, amit már próbálok énekelgetni is. Nagyon kedvelem ezt a dalt, elalvásánál is kérem anyát, hogy ezt énekelgesse, persze szigorúan az "alszik már a babácska" szöveggel..... :-DDDD
Szókincsem bővült: már tudom mondani azt, hogy NEM, PAPA, CSIBE. Sőt, ha jól figyeltek észreveszitek, hogy előszeretettel számolok hatig. :-)))))
Kedvelem a körtét és a szőlőt. A spenótért továbbra sem rajongok, de a többi főzelék jöhet.

Ezen a héten Szabika itthon marad velünk, mert csúnyán köhög és hétvégén lázas is lett..... Holnap visszük kontrollra a doktorbácsihoz.

Csütörtökre várjuk a családlátogató bölcsis gondozónéniket, hogy megismerhessem őket. :-)))))) Holnap derül ki, hogy 5-én, vagy 12-én kezdhetem-e a bölcsődét.

1 megjegyzés: