2010. augusztus 8., vasárnap

Jókedvű napok

Szalad az idő, lassan 10 hónapos leszek! Igazi kis felfedezővé cseperedtem. Szeretem az embereket és szívesen barátkozom. Ha vásárolni megyünk, szokásommá vált, hogy leszólítom az embereket és vigyorgok, hogy bezsebelhessek néhány dicséretet. Képzeljétek, már tapsolni is tudok! Egy dolog van csupán, amit nagyon nehezen viselek, az pedig a kánikula. Klassz, hogy most már eljött a lehűlés, nekem is kellemes éjszakáim vannak.

Tegnap vendégeink voltak, Adrienn és Balázs, a gödöllői barátaink. Annyira örültem nekik! Balázst jól meg is ölelgettem, nagyon csípem őt! Sajnos, néha a szó szoros értelmében csípem az embereket, puszta szeretetből és ragaszkodásból, bocsi! :-)))))))))

5 megjegyzés:

  1. Édes pofa vagy!!! Tényleg repül az idő, hiszen emlékszem mikor jött az értesítő, hogy kibújtál Anya pocakjából :) És az nem is olyan régen volt :)
    Anna és Máté

    VálaszTörlés
  2. :) Gergő, csak egy ici-pici meleget nem lehetne? Mégis nyár van vagy mi. :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálunk a 10. hónaphoz, nagyon ügyes vagy :)! A kánikulát megértjük, mi is nehezen viseljük :), bár a mostani jobb, mint a júliusi :)!

    rjmlp

    VálaszTörlés
  4. Gratula Gergő baba, te aztán nagyon ügyes vagy, ennyi idősen ennyi mindent tudni nem semmi ;) örülünk, hogy bátyád is hazajött a kórházból, így újra együtt lehettek. Pacsi, Tamáska ;)

    VálaszTörlés
  5. Tündéri vagy!!! Látom te is szereted a fiókokat. :-)) A csípkedésről annyit, hogy ebben is hasonlóak vagyunk.

    puszi: Zsófi, Dani. Brigi

    VálaszTörlés