2010. március 14., vasárnap

Mikor jössz már, tavasz?

Annyira várjuk a tavaszt, hogy némi húsvéti asztali dísszel már előrevetítjük a jövő hónap nagy ünnepét, a Húsvétot! Szeretem nézni a barkákra felfüggesztett "hímes tojásokat", pontosabban szívesen meg is cibálnám őket, ha hagynák... Szabi éppen tojásfestéssel próbálkozik, hamarosan az óvodában is lesz közös húsvéti készülődés, amit már nagyon vár az én gézengúz nagytesóm.

Apa készített rólunk egy közös fotót, ezt is közzétesszük! Mindenkinek nagyon vidám hosszú hétvégét kívánunk!

3 megjegyzés:

  1. A kérdés jó. Remélem már napokon belül itt lesz. Én is csináltam barkás tojásos húsvétváró díszt. :-)
    Srácok édesek, Te meg eszméletlen dögös vagy. :-)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Végre eljutattotam hozzátok! Nagyon szépek vagytok! Szabi kész legény!;-)Sok puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek vagytok! A tesód is ügyi, biztos sok tojást fog összelocsolkodni. :-)

    puszi
    Zsófi és Brigi

    VálaszTörlés